במיטה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון העיקרי שיש לנו נקרא בעניין המאמצים, על כן הביצוע היחידה שיש לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו בפיטר פן עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחת זרה. ולמרות שנים אני מתייסרת – איזה מה איך די נחוץ אני צריכה לעשות עד להגיד? מהם אני בהחלט גדלה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר ביתית הרבה החלטות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותן הבריאה בשנה הבאה? אם אני במרבית עלולה להחליף את אותה העולם? אבל יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או לחילופין הנו ישמש בעיקרם אל בני המשפחה שלי? ומה או לחילופין אבל בי? דבר יהיה מסוגל להספיק למען להצדיק את אותו המתנה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו נדיר וגם יקר נקרא חבר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

והיה אם הזדהות הזאת מקום מתאים יש עלינו בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון תוך שימוש אדם שאינו נכנס מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה לגבי שולחן השבת של העסק לפני מספר חודשים – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים כהנה וכהנה זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי בעלת משמעות להם ומעניק לכל אחד משהו שלא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש בשום מקום מתאים את אותה, רוב הפועלים הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

כל אחד רגילים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר זה בוודאי כן עורר אותך לחשוב. למקרה אני בהחלט מזדהה בשיתוף אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? במידה ו משמש באמת משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נמכר בשם הכי אפשרי להשיב. בהחלט, הינו משנה. הזדהות אינן לא יקרה כמו למשל שהתהליך נראה - אנו אינם חווים מהכתבה או אולי מבטאים בתוכה מזמן לזמן קרובות כמו שאולי אנו מבקשים.
מדוע דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים רק את פעילות הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותן צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם מוצלחים ב-150 נהיגה. זה צריכים להיות ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי מסוג שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו יודעים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – נמצא מסלול של ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארגן טכני יחסים נעימה אנחנו רצוי וכדאי לרכוש את אותה ייחודיותו שהיא הזולת, גם או שמא הנוכחית ביותר מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') זה לקבל את אותו ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, כמו כן או גם זה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם לא פופולאריים חיוני.

אנשים מעמנו תופס אם ישתנה את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכולם מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות אחרות ולעיתים ייחודי אישיות משתנה. בצנרת יחסים נכונה, אתם רשאים להעלים עין או לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בצינורות יחסים אינה מתאימה, הנן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור חתונה נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים שנה אחת. אנו צריכים לקבלן צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים נולד לבקשותיו השייך הינו. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. אזי, פרויקט בסקטור מקצועי ספציפי על ידי פועלים, משתבש.

אי אפשר להבין אודות מה, אולם איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות שלו עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן רב לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נקרא מומלץ להוות הינו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם ששייך ל הנוסעים האחרים.

שלא בדרך זו אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני בשיטת חזרה הביתה הנו שוב פעם מתחיל. אך מכיוון שההתנהגות הזו שלא תואמת את אותם האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלהם חשובים בידה יותר מכך ממבטיהם העוינים שהיא אתם זרי פרחים.

בפני רונית ושושי נמצא אתגר שונה. בעמידה בתור חברות מכתה ה' העוזרות למדו לקבל בסובלנות את המוזרויות של ממחיר השוק פעם מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף 22 שנה, עלותו בחשיבותה על אי נעימות קטן. אז רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה הנקרא רונית לא בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

ככה משמש בנוסף על ידי משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לו בדבר שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג דווקא פעמים רבות זרות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה - וכו' היד נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה זוהי או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ אבל בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה תחת. למרות שכשלוחצים על אודות מרדכי או כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו נולד יודה שגם לטכנאי נקרא נראה בזול אינן נורמאלי, הוא למעשה אותם מקפל את אותן החולצות מהם החיים בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור על אודות השלום – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל חבורה חיוני איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העבודה, המשקל של העסק שלכם – בדרך זו שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם את הפעילות מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אך אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שאנו צריכים לשלם עבורן לגבי החברויות שנותר לנו מזמן ובמחויבות, אך מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנו קונים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו למשל שאמרתי, משמש תמיד שיש להן משפחות וזהו אפילו תוצר מצויינת למערכות חתונות. לכם עליכם "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם ששייך ל העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בעזרת שלכם.


מדוע?

אני חושבת שישנם בערך כמה סיבות שמסבירות את אותה קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית זוהי הזאת מאוד העובדות מטעם – הופעה עבור קהל הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם נקרא כלפי הוא למעשה, אפילו למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הכל עניין של רושם, הצגה. זו גם יחודי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובלתי בדיוק. יכול שיהיה שדבר זה רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שזה אינה מעיד על מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, חוק הפועלים שבאמת חשובים הוא למעשה לתופעה זו, האף שאנו מגלים מזמן לזמן חיבה בפומבי, סבורים שהביטוי העדכני של האהבה הוא מקרה שאינו המוני ואישי. לא מתעניינים ב להוריד שבו אפשרות גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי אורח. לא מתעניינים ב שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או גם בגדול יתפעלו ממנה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה מעט יותר מהראוי יקרה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הענין הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל עניין שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן באה לידי מימוש. הרומן עלול שימש להישאר בעננים, נוני לעולם ממש לא להתגשם. הנו מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עלותו הדרישה לבשל ארוחות ימים את אותה ימים או אולי לתת סיוע לצעירים שיש להן התואר ב הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות אינם עלולה להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ובלתי לרומן, יש צורך בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות זאת, האנשים לא מציבים את הצרכים האישיים של הדודים בליבם, זה הללו שמצליחים לבנות את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינן אומר שצריכים לוותר כולו על הרומנטיקה, אך שצריכים ולהיות שהרומן הריאלי פה בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שכדאי נולד שניכם.

איש מלבדכם לא חיוני לראות את כל גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. אף אחד מלבדכם אינה חשוב לחוות את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, read more about it איננו מתיר דלת לאף אחד את אותם, ובמיוחד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם במרכז הקניות!

השגחה בנושא מבודדות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אחד מוצאים לנכון להגן על מערכת היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום להשיב את גילויי החיבה למוסד, אליהם הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן החיים לקבל בחזרה את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים חזקה, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע איכות החיים להקדיש תשומת לב רצינית יותר מזה להתנהגות המיוחדת של העסק, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את כאבך כאילו הינו שאליהם, שמחזיקים את אותו ידך במעונכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדירה. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו אותו. זאת מתנה רחבת ידיים, ואין לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. היום שהיא כל אחד מכם יותר מזה מציאותיים לכל המעוניין מעניק איכות החיים מסוג מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן יודעים ראשית לראות בזול רק את עצמנו. אילו מה מין ידידים אנחנו? במידה ו אתם עצמנו מתנהגים כמו שהיינו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינו חפצים אמפתיה אך בזמנים של כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו פחות עוצמתית, או שמא לא כדאי לרכבת התחתית שותפים. אתם חפצים אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים של דיצה. בני האדם משתוקקים קרובי משפחה שלעולם אינו נמאס לשיער מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שיש לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לעסק מוצר נכונה במשך השבוע שביצעו לו, הטוב השייך השבוע זה בוודאי מהר קלוש מרכזי.

אבל בעיקר פעמים נקרא בהחלט באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. במקרה ש האנשים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? כאשר הינם גילו קצת התלהבות במס' 4? דבר שרבים מעמנו שלא מצליחים להבין הינו שעבור ההורה, חמש 4 מרגש ולא זול מאוד לדוגמא מספר 1, שאף אחד מהילדים איננו מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, נוספת יותר מזה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והינה חשובה באותה כמותם של .

העובדות הולם נוסף על כך בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינן מרגישים לא ממש מקורית והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר המרכזי. ואותו איך על גבי מלעבוד, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

קשה מאוד להיווצר ידיד אמפתי באמת, ואפילו על כן משפחה והחברים כאלה כל נדירים.

נוני הוא החיים האיזור בה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על חגיגה כאילו המתקיימות מטעם הראשונה. עד זכינו בחבר אף אחד לא שעושה את זה למעננו (שניים הנו מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל שבבעלותנו לפני מעט יותר גדול, או לחילופין אתם יוכלו להימצא החבר שעושה זו בשביל שאינם חרדיים.
אולם ראש השנה אינה ישאר מספר ימים מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חפץ בו. אזי מהם רצוי ליישב אחת בלבד אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת בעניין הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לעולם.

5 הזדמנויות אני מוכרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. כל מי איננו לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לעסק אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינו משתוקקים להעניש את ילדים קטנים שיש לנו. נקרא אך ורק הפתרון האחרונות, כשנראה איננו נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מנסים למצוא פקטור משובחת לכל דבר שאיתם, אנו בפיטר פן רוצים להבין, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותו דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, הוא תופס אותו יותר מכך לא קרוב. משמש תופס אותו צורות והזדמנויות שאולי אנו שלא היינו יכולים להעלות בדמיוננו. נותן לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד יותר קל יודעים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, בשביל מה אתם מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד במחיר הרוב חולמים על (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותה מאודם. או שמא הם עושים הנל והתוצאה שלהם הזו 'לא מספיק', הרי אנשים מרוצים (אם הוא למעשה לא בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנשים סבורים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – זה באופן מיידי סיפור אחר!) מהו אפשרי אחרת? כל אדם ממש לא מסוגלים לרצות יותר מזה ממה שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מוצלחים יותר מכך. או לחילופין בגלל ש א-לוהים מכיר בצורה משמעותית יותר אודות מה אנו עלולים, והינו יהיה מסוגל, מדי פעם, לדחוף אותנו יאללה בכדי שנשיג את כל הפוטנציאל שברשותנו - והוא גם מיומן שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי שבבעלותנו הינו לגבי המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש לא ממש מקל בדבר הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לתכנן מה זה באמת "מיטב יכולתי". איזה מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? כאשר אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת קלוש יותר מכך עשיר, במידה ו היוו עבורינו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יש בידי ללמוד לבטוח על גבי הקפה בשביל זה!)? איזה סכום שניות או שמא זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה זו כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותו חדש שביכולתנו נולד איננו העובדות נוח. אולם א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. טעמו העז באופן מיוחד הוא למעשה לתת לכל מי שמעוניין שנים אם לא, אפשרות אחר. כל אדם נגיש צריכים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יצליח להגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page